النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بلاخره دخترم راه افتاد

1393/1/20 11:11
نویسنده : مامان اکی
341 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز عید داشتم با خودم فکر می کردم :پس دکتر انصاری چی شد گفتی

 

دخترت واسه عید راه می افته پس چرا راه نمی ره؟نکنه مشکلی داشته

 

باشه؟

 

ای بابا این مامانا موجودات عجیبی هستن که صبر و تحمل ندارن

 

حالا 1 فروردین نباشه بشه 3 فروردین مگه چه اتفاقی می افته

 

بله 3 فروردین ساعت 12:26 دقیقه ظهر من داشتم تلفنی با خاله

 

 جوون لیلا حرف می زدم که یهو بابایی جیغ کشید و من متوجه راه

 

رفتن دخترم خونه آبا شدم اونقدر ذوق کرده بودم که هر جا می رفت

 

می رفتم و نگاه می کردم آخه خیلی با مزه راه می رفت

 

الهی مامان قربون راه رفتنت بره دختر نازم

 

خاله جوون پشت تلفن کلی ذوق کرد و قربون صدقش رفت

 

تا با خاله خداحافظی کردم به عمه مهتاب و خاله جوون سهیلا

 

اس ام اس زدم و این خبر مهمو بهشون دادم و اونا هم از

 

من بدتر هیجان زده شده بود و زود زنگ زدن و تبریک گفتن

 

 

اینم یه مرحله دیگه از زندگی دختر قشنگم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بهراد کوچولو زهرا
7 فروردین 93 14:10
خاله جون اولین قدمت مبارک عزیزم ایشالا همیشه قدمای بزرگ بزرگ تو زندگیت برداری نانازم
مامان سویل و اراز
23 فروردین 93 9:16
النا جون تاتی تاتی کردنت مبارک ایشالا قدمهاتو به سوی خوشبختی و موفقیت برداری امیییییییین
محمدرضاپسرخاله
18 دی 93 12:45
ببخشیدبالا چه خبره
محمدرضاپسرخاله
2 بهمن 93 13:40
عالی