النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

عکسهای النا در اتلیه

1392/8/8 12:01
نویسنده : مامان اکی
205 بازدید
اشتراک گذاری

 

بشتابید بشتابید عکسای جدید النا خانم وارد سایت شد

 

سلام به همه ی دوستای گل که مشتاق دیدن عکسای النا خانم در 7 ماهگیشن

 

دوشنبه 8/7/92 منو بابایی با آبا جوون و النا رفتیم اتلیه که از دخمر نازمون

 

یه یادگاری بگیریم بعد از کلی معطلی النا خانم با کلی ناز و غمزه یه

 

سری عکس انداخت

 

که مامانی امروز رفت و اونا رو گرفت که می خوام بذارمشون توی سایت

 

دخمرم که همیشه به یادگار داشته باشیم

 

لطفا نظر بدین کودومش قشنگتره

 

 

تو همیه زندگی منو بابایی شدی گلم

 

 

 

 

خیلی نازی فرشته کوچولوی من

 

 

 

 

 

قربون اون لبخند نازت برم

 

 

 

اینجا دخمرم چمدونشو جمع کرده می خواد بره تولد ارمغان جوون

 

 

 

 

وای که من عاشق این عکس شدم

یه خانم توی عکاسی از من پرسید خانم بچه هاتون 3 قلو هستن؟

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عمه مهتاب
14 مهر 92 16:40
جیگر عمه همه عکسات قشنگ و ناز هستند"دووووووست داااااااااااارم"


مرسی عمه جوونه قشنگم منم دوستت دارم تا بی نهایت
مامان امیرشایان
14 مهر 92 21:50
سلام ماشالله به دختر خوش خنده ات همه عکساش خوبن الهی زنده باشه و خدا حفظش کنه


مرسی دوست گلم که به ما سر زدین
مامان حلما
15 مهر 92 10:13
سلام مامان مهربون ماشالله به گل دختر نازمون چقدر خوشگلی خاله عکساتم خیلی نازه مرسی که به وبلاگ ما سرزدین.بازم پیشمون بیاین خوشحال میشیم.
مامان حلما
15 مهر 92 10:13
اینا واسه النا جون
مامان حسام كوچولو
15 مهر 92 18:01
سلام عزيزم همه ي عكسا قشنگ بودن اونم به يه دليل جون النا عكسا رو قشنگشون كرده.
ممنون كه به ما سر زديد. من با افتخار لينكتون مي كنم به جمع دوستاي ما خوش اومديد



مرسی مامان حسام که به ما سر زدین
غزل جون
16 مهر 92 10:50
سلام جونم من غزلم و تازه3 ماهه که اومدم مامانی ام واسم وب لاگ ساخته برام دنبال دوستای خوب میگرده دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟ خوشحال میشم بامن دوست بشی بهم سر بزن مرسی گلم
مهسا
16 مهر 92 13:50
اون عکسی که چمدونشو جمع کرده بود از همه نازتر بود


مرسی مهسا جوون که همیشه به ما سر می زنی
مامان آروین (مریم)
18 مهر 92 7:16
سلام عزیزم . وب قشنگ و از همه مهمتر دختر خیلی قشنگ و خوشگل و ناز و دوست داشتنی دارین . هزار ماشاالله به النا خانم . امیدوارم دوست خوبی برات باشم عزیزم . من با افتخار شما رو لینک کردم .
مامی ارمیا
18 مهر 92 12:05
عکساش خیلی قشنگه ولی عکس فرشته کوچولوش از همه نازتر افتاده .... مبارکت باشه خاله جون این خاطره به یاد موندنی (اولین آتلیه )
مامان آناهیتا
19 مهر 92 22:36
خیلی نازی عزیز خاله
مامان ملینا
23 مهر 92 12:00
همشون خوشگلن ؛من دومی و اخری رو خیلی خوشم اومد.
بابایی
7 آبان 92 1:18
همشون خوشگلن


مرسی بابایی که وقت کردی و به وبلاگم سر زدی
مامی سارا
16 آذر 92 9:57
النا جون دختر نازم همه عکسات خاستنی بود امیدوارم همیشه مامنیتو شاد کنی