النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/4/11 12:21
نویسنده : مامان اکی
169 بازدید
اشتراک گذاری

الی جونم عکسای اینجا مربوط به اردبیل و سرعینه که وقتی هفته 13 بودی با خانواده خاله جوون لیلا و سهیلا رفتیم اونجا خیلی خوش گذشت

niniweblog.com

الی توی بغل عمو امیر

niniweblog.com

عشق من

niniweblog.com

نفس خانم

niniweblog.com

جیگر طلا

niniweblog.com

خانم خانما

niniweblog.com

خانم خوشگله

niniweblog.com

نانازی

niniweblog.com

ناز

niniweblog.com

 آیلار و سیاووش

niniweblog.com

سیاووش شیطون

niniweblog.com

آیی جوون

niniweblog.com

سیا جوون

niniweblog.com

ای شیطونا

niniweblog.com

خاله جوون

niniweblog.com

سهیل و سیاووش

niniweblog.com

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

داوود
11 تیر 92 12:59
چه بزرگ شده این دوتا هم خیلی باحالن


داوود جان سلام
مرسی که نظر دادی
مهسا
11 تیر 92 13:58
من عاشق بجه های دو قلو هستم


انشا اله قسمتت میشه گلم
بابایی
11 تیر 92 16:00
سلام دختر گلم . ممنونم از مامانی که این وب لاگو برات درست کرده تا من هر موقع بتونم تو رو هر جا ببینم . دوستتون دارم و همیشه در کنارتونم


مرسی بابایی دستت دردنکنه آره دیگه همیشه می تونی الی رو ببینی ما هم خیلی دوست داریم
♥متین من♥
11 تیر 92 16:11
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
عطا
11 تیر 92 22:37
سلام مخصوص به خانواده خوبه شما

تبریک مجدد بنده رو بابت سه نفره شدنتون پذیرا باشید

این وبلاگ میتونه یکی از بهترین هدیه هایی باشه که به النا دادین.


بد نمیشد یه عکسه 3 نفره هم تو وبلاگ میذاشتین(محض کنجکاوی که این ملوس شبیه کدوم یکیتونه؟)


سلام عمو عطا مرسی که به وب دخترم سر زدین دخمرکم مخلوطی از مامان و باباشه ولی زیباتر از اونا
آیناز
12 تیر 92 10:27
سلام النا جون منم آینازم دختر همسایه قبلیتون حیف که زود از پیش خونه ما رفتین و گرنه الان با هم بازی میکردیم خیلی خوشگلی .http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile/61.gif


آیناز جوون سلام مرسی عزیزم تو هم خیلی خوشگلی
بذار یه خاطره واست تعریف کنم،یه روز شمارو با مامانتون دیدم توی دلم گفتم کاش منم یه دختر خوشگل مثل آیناز داشته باشم که خدا حرفمو شنید و النا رو بمن داد.اصلا نگران نباش یه روز میام دنبالت با هم می ریم پارک بازی می کنیم.می بوسمت