النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

حموم با بابایی

1392/9/3 12:32
نویسنده : مامان اکی
157 بازدید
اشتراک گذاری

النای قشنگم:دیشب تاریخ 2/9/92 برای اولین بار با

 

بابایی رفتی حموم هر دو واسه این تجربه جدید شاد

 

و مسرور بودین بابایی خیلی می ترسید اما بعد از

 

حموم ازش پرسیدم:چطور بود

 

گفت:عالی

 

منم که از بیرون ساپورتتون می کردم و حوله و

 

لباساتونو گرم می کردم بعد حموم اونقدر خسته

 

شده بودی که به من آویزون شده بودی و نق

 

می زدی منم بردم توی اتاق خواب تا سرتو گذاشتی

 

روی بالش یه کوچولو با پستونکت بازی کردی و زود

 

 خوابت برد و طبق معمول پا تو بلند کردی و انداختی روی مامانی.

 

راستی بعضی وقتا که خوابت نمی بره میای روی سینه

 

مامانی لالا می کنی و زود خوابت می بره فکر کنم ضربان

 

 قلبم واست یه آهنگ آرامش بخشه

 

یکی دیگه از کارهای با مزه ات اینه که اولا عاشق

 

حمومی و وقتی صدای آب از حموم می شنوی می ری

 

پشت در می ایستی تا شاید در باز بشه و شما رو هم

 

ببرن توی حموم بعد داخل حموم هم سعی می کنی

 

 آبی که از شیر می ریزه رو بگیری از اول تا آخر حموم

 

تلاش می کنی اما به جایی نمی رسی و وقتی دستتو

 

واسه گرفتن آب می بری جلو،آب می پاشه توی

 

صورتت و از ته دل می خندی.

 

امیدوارم همیشه شاد باشی عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا
3 آذر 92 13:07
عافیت باشه
مامان اکی
پاسخ
مرسی عزیزم افتخار دادین که به وبلاگ ما سر زدین