النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/8/8 12:05
نویسنده : مامان اکی
205 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

گل زیبای من سلام

 

عزیزم بلاخره روز موعود فرا رسید و منو آبا جوون به اتفاق آقای پدر و فرزند

 

عزیزمون رفتیم سنقر.روز پنج شنبه ساعت 11 با بابا مهدی از شرکت زدیم

 

 بیرون رفتیم دو دست کله پاچه خریدیم و بعد رفتیم خونه.آبا رو ورداشتیم و

 

راهی شدیم.هنوز ما ناهار نخورده بودیم ساعت 3 بعد از ظهر بابایی طاقت

 

نیاورد و قروه جلو یه رستوران وایساد و غذا سفارش داد عجب غذایی بود و

 

چقدر چسبید اما مگه شما می ذاشتی همش می خواستی ماست بخوری

 

 آخه گلم عاشق ماسته.تا مامانی می خواست بخوره النا خانم شروع می کرد

 

 به نق زدن که ....پس من چی مامانی.....

 

خلاصه به هر زوری بود منم یه خورده خوردم  اما عجب خوش مزه بود

 

مرسی بابایی....

 

راستی می ترسم شما هم مثل ملینا جوون بزرگ شدی غذا رو بذاری کنار.

 

ووووووووووای خدا نکنهزبانکده محصلزبانکده محصل

 

تازه بعد غذا ،بابایی سر راه خیار خرید و شما هم کلی خیار خوردی

 

 

النا: ما داریم می ریم زادگاه مامانم ولی این مامانی ما رو گشنه و تشنه داره می بره

 

بابا یه چیزی بدین بخوریم مردیم از گرسنگی

 

مامانی:النا شما که کلی غذا خوردی 

 

 

 

 

 

 

 

دیگه دارم عصبانی می شم هاااااااااااااااااااا بابا من گشنمه

 

 

 

 

 

آخیش داشتم می مردم بازم ای وووووووول بابایی

 

 

 

 

 عجب خیاریه بابا

 

 

 

 

 

 

حیلی حیلی خوش مزه است

 

 

 

 

 کم کم دارم سیر می شم

 

 

 

 

 

 مامان جان من مشغول خوردنم با من حرف نزن بذار به کارم برسم

 

 

 

 

 من عاشق خوردنم

 

 

النا

 

 

 حالا سیر شدم

 

 

 

 

النا:خدا رو شکر سیر شدم و گرنه کم کم می خواستم مامانمو بخورم

 

 

مامانی خیلی عاشقته دخمر نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملینا
27 مرداد 92 11:34
النا خانم از الان هر چی دستت می یاد بخور و گرنه مثه دخمل من کم غذا می شی.اکرم جون حتما بهش غذا بده نذار برای بعد 6 ماهگیش .بذار طعم همه چیز رو بفهمه.ملینا کم غذاست ولی از همه غذاها می خوره .بد غذا نیست کم غذاست که این منو اذیت می کنه.حواست رو جمع کن غذا بده بخوره .النا خانم می بوسمت


مرسی زهرا جوون خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم که می تونم از راهنمایهاش استفاده کنم چشم گلم
نوشین
10 آذر 92 2:25
سلام التا چون . امشب ارغوان واکسن زده و منم بیدارم که تب نکنه یه وقت... کلی هم عکسای تو رو دیدم و حوش گذروندم ... میبوسمت قشنگم.مرسی خاله نوشین که به ما سر زدی