النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

مهمونی خونه عمو بهمن و خاله زهرا

1392/8/15 12:17
نویسنده : مامان اکی
252 بازدید
اشتراک گذاری

 

 چهارشنبه شب در تاریخ 8/8/92 بلاخره مامان و بابا وقت کردن

 

 و ما واسه مبارک باد اقا بهراد که تقریبا ٤ ماه  بود که زمینی

 

شده بود رفتیم خونه عمو بهمن و خاله زهرا که دوستای مامان

 

 و بابایی هستند

 

 بابایی تا رسید بهراد پرید  بغلش

 

النا:بذار ببینیم از بابایی من چی می خواد؟؟؟؟؟؟؟

 

 باید بهش بفهمونم که اون بابای منه بره پیش بابای

 

 خودش . پسره کچل!!!!!!!!!!!!!!!

 

مامان:الناااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عصبانی

 

النا:خوب ببخشید اما دروغ که نگفتم همه پایین تر که عکسشو

 

 ببینن می فهمن که کچله

 

نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

 

 

 

 

 نه مثل اینکه داره شاخ و شونه میکشه!!!رفته بغل باباییم داره

 

به من می خنده

 

 

 بذار بهش نشون بدم که من کیم؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 النا:به من می گن النا محمدی

 

مامان:ا اااااااااااااااا   النا چنگ نندازی مامانی؟ببین چقدر پسر خوبیه

 

 

 

 

النا:بذار بهتر نگاش کنم!!!!!مامانم راست می گه بابا این

 

 که از من خیلی نی نی تره

 

 

 

 

النا:فسقلی بیا بغل آبجی

 

 

 

النا:آخیش فکر کردم می خواد پسر باباییم بشه اما نه اون

 

یه بابایی خوب داره

 

اینم عکس بهراد با بابا جونش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مهسا
12 آبان 92 21:30
الهیییییییییی،این فسقلی چه ناز شده


مرسی مهسا جوون
بابایی
13 آبان 92 19:45
دخترم : عاشق روزهایی هستم که خوشحال ببینمت . حتی اگر نفهمم چرا!!


سلام بابایی مرسی که با اینهمه خستگی بازم به وبلاگ ما سر زدی سلام ما رو هم به آقا اما رضا برسون
بابایی
13 آبان 92 19:51
دخترم: معامله فسق شد . کل دنیا را به یک تار مویت میخواستند .... ندادم


مرسی بابایی اصفهان خوش می گذره؟
مامان ملینا
14 آبان 92 9:49
سلام مادر النا ، می بینم که بهراد و باباش هم اومدن پیشتون.چند بار به این بابا و مامان بهراد گفتم که نی نی وبلاگتون رو فعال کنین.براشون وب هم درست کردم زهرا داره تنبلی می کنه. آقا منصوری می بینم که اومدی اینجا .
مامان حسام كوچولو
14 آبان 92 16:39
هر دم به گوش مي رسد آواي زنگ قافله ، اين قافله تا كربلا ديگر ندارد فاصله . حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسليت باد . التماس دعا ما با عكساي كربلامون به روزيم قدم رو چشمامون بزاريد و تشريف بياريد ببينيد.
بهار
20 آبان 92 13:17
قالب وبلاگ کاملا سفارشی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان حسام كوچولو
21 آبان 92 2:00
مامان آروین (مریم)
25 آبان 92 9:01
الهی قربون دو تا فسقلی بامزه برم
داداشی
25 آبان 92 10:48
سلام النا جوون
عمه مهتاب
28 آبان 92 11:22
النای عزیزم...عشق عمه...روح وجون من...خیلی برام عزیز ودوست داشتنی هستی با ورودت به زندگی روح وشوق تازه به خونوادمون دادی.اگه بدونی مامان جون وباباجون و من و عمو هادی چقدر عاشقتیم امیدوارم در پناه ولطف خداوند ودر زیر سایه پدر ومادرت به همه آرزوهای خوبی که برات داریم برسی و مایه افتخار همه ما باشی گلم.آبجی آنیتام دوستت داره و منتظر بزرگ شدنته تا دوست و همبازی هم باشید...
خاله فائقه
28 آبان 92 11:23
سلام الناکوچولو،انشالاهمیشه دلت شاد و لبت خندون باشه.دست مامانی وباباتم دردنکنه که این کارقشنگو کردند.سایشون همیشه بالاسرت
ایلار
28 آبان 92 11:24
دختر خاله بی معرفت یه عکس از ما هم بذار این همه باهم تعطیلات حال کردیم و عکس انداختیم .
عمه مهتاب
28 آبان 92 11:26
النای عزیزمون امشب من(عمه مهتاب)و مامان جون و عمو هادی همگی با هم داریم عکس های جدیدت رو داریم تماشا میکنیم و از دیدنت لبریز از عشق و شادی شدیم.انشاالله زیر سایه بدر مادر و لطف خداوندی زندگی بر باری داشته باشی بوووووووووس
عمه مهتاب
28 آبان 92 11:27
عمه مهتاب
28 آبان 92 11:28
این سوین بار که دارم برات بیام میدم نمی دونم چرا نمی یاد النای من دوست دارم عزیزم
عمه مهتاب
28 آبان 92 11:29
فدات بشم عمه جون... با اینکه دیروز دیدمت ولی خیلی دلتنگتم خوشگلم...امیدوارم زخم دهنت خوب شده باشه...شبت بخیر ناااااااااازی
مهسا
28 آبان 92 11:30
خیلی نلز شده دخترت مامان اکی جون
شبنم
28 آبان 92 11:31
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین می توانید از طریق این کلوپ سئوالات خود را مطرح کنید http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=22081&ChatDate=26-4-1392&PageNumber=1 باتشکر
الهه
28 آبان 92 11:31
سلام اکرم جان خوبی احتمالا تو بیشتر از من میدونی ولی بازم گفتم که مشکلی تو وبلاگت نداشته باشی .من هر بار که میخوام وب رو باز کنم دچار مشکل میشم یعنی مهتاب هم همین مشکل دیر باز شدن رو داشت گفتم که بهت یه توصیه کنم تا ما ها مشکلی در باز کردن وبلاگتون نداشته باشیم . هر مطلب جدیدی که میذاری توی صفحه اولش یه عکس بذار با یه متن که مهیج باشه بعد تمامی عکساتو در ادامه مطلب بذار چون هر چی توی صفحه اول فایل عکس زیاد باشه وبلاگ دیر لود میشه اینطوری صفحه وبلاگت هم مرتب و تمیز دیده میشه خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی ممنون چشم عزیزم ایندفعه اینکارو انجام می دم مرسی از راهنماییت از دور صورت کوچولوهای نازتو می بوسم
عمه مهتاب
28 آبان 92 11:33
النای عزیزم تو عشق عمه جونت شدی گلم عکساتم ناز و خوشگل شدن فدای خنده هات شم
عمه مهتاب
28 آبان 92 11:33
نااااااااااااااااااااااز عمه مهتاب... خیلی دوست دارم جیگرتووووووووووووو قربووووووووون...
خاله جوون سهیلا
28 آبان 92 11:34
النا اینقدر بغل ایی جون بودی امروز که ایی جون خوابیده بود بوی تو را میداد دوستت دارم خیلی زیاد . از طرف ایی جون خاله جون عمو امیر
عمه مهتاب
28 آبان 92 11:35
ailar
29 آبان 92 10:16
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ . ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻨﺞ ﺷﻨﺒﻪ ﻳﺎ ﺟﻤﻌﻪ ﺑﺒﻴﻨﻢ انشاالله گلم ما هم دوست داریم هر چه زودتر ایی جوونمونو ببینیم