النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

النا داره 6 دندون

1392/9/7 10:58
نویسنده : مامان اکی
197 بازدید
اشتراک گذاری

 

یادتونه یه روزی گفتم:

 

النا داره یه دندون      قند می ریزه از قندون

 

حالا حامل یه خبر مهم هستم و باید بگم که:

 

النا داره 6 دندون       قند می ریزه از قندون

 

موضوع از این قراره که النا یکی دو هفتس که شبا از خواب

 

 با گریه بیدار می شد و منم فکر می کردم که سرما خورده

 

اما چند روز پیش یه هو متوجه شدم که لثه اش باز سفید

 

شده گفتم:واویلا نکنه باز دهنش آفت زده باشه

 

به هر زوری که بود به لثش دست زدم و دیدم که اینا آفت

 

نیستن اینا مرواریدن توی دهان دختر نازم اونم هم زمان 4 تای دیگه

 

حالا یکی دو هفته دیگه دخترم کاملا دندوناش در میان و

 

می تونه همه رو گاز بگیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
7 آذر 92 13:32
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسها و خاطرات قدیمی باباش ، به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به کلبه مجازی ملیسا خانم بزنید و با گذاشتن یه یادگاری زیبا ، خاطرات ملیسا رو زیباتر کنید . منتظرتون هستیم .
مامان سویل و اراز
8 آذر 92 0:13
سلام مامانی خیلی ممنونم که بهمون سر زدید شما اذری هستید؟ من هم شمارو با افتخار لینک میکنم النا جونو ببوس
مامان اکی
پاسخ
با افتخار ما هم ترک زبان هستیم
مامان حسام كوچولو
11 آذر 92 23:51
به به مباركه
مامان بهراد کوچولو زهرا جون
13 آذر 92 17:12
مبارکه مبارکه خاله جون ما بی صبرانه منتظر دندونک شما هستیم ؛ ظرف غذات رو گرو نگه داشتم تا دندونک بدی بخوریم(قابل توجه اکرم جون)