النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

اطلاعیه

1392/9/13 12:46
نویسنده : مامان اکی
198 بازدید
اشتراک گذاری

 

اطلاعیه                             اطلاعیه

 

یک عدد پستانک صورتی با دسته سفید گم شده است از

 

یابنده تقاضا می شود در صورت مشاهده آن،با شماره

 

تلفن -------------------- تماس گرفته و خانواده ای را از شب

 

 نخوابی نجات دهد و هم مژدگانی دریافت نماید

 

 

 داستان از این قراره که من با آبا جوون و النا خانم رفتیم آزمایشاه

 

که آبا ازمایش چربی و قند بده همین که رفتیم داخل اتاق که از

 

 آبا خون بگیرن النا پستونکشو انداخت زمین منم ترسیدم  برش

 

دارم گفتم روی زمین هزار جور ویروس هست ولش کن

 

النا جوونم:این پستونکو از اول بدنیا اومدنت خوردی و هر پستونک

 

دیگه ای که گرفتیم دیگه خوشت نیومد ولی عجب جنسی داشت

 

 اصلا خراب نشد تا اینکه آخرش با دستای مامانی نابود شد

 

شب که شد تمام پستونکاتو آوردم هر کدومو یه لحظه می ذاشتی

 

 توی دهنت بعد درمیاوردی وووووووواااااااااااای خدای من

 

 

شب  تا صبح مثل شبای دیگه نخوابیدی و کلی نق زدی اما خدا

 

 رو شکر صبح شد و مجبور شدی به شرایط جدید عادت کنی

 

خوشحالم که ترک عادتت زمان زیادی طول نمی کشه و زیاد

 

به چیزی وابسته نمی شی

 

آخه شما از همون اول خیلی عاقل بودی گلم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملینا
16 آذر 92 14:06
من پستونکت رو دیدم ،داشت سمت خونه بهراد می رفت که بره تو دهن بهراد کوچولو حالا برو بگیرش