النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

استارت برای راه رفتن

1392/9/14 9:48
نویسنده : مامان اکی
183 بازدید
اشتراک گذاری

 

الان 3-4 هفته اس که النا خانم به هر چیزی آویزون میشه تا

 

کم کم استارت راه رفتنو بزنه یعنی کافیه یه لحظه جلوش

 

وایسی دیدی یه خانم کوچولو دستشو از شلوارت گرفت و

 

سه سوت بلند شد.

 

البته همین خانم خوشگله دیگه الان تقریبا 2 ماه است که

 

راحت میشینه بدون اینکه بیوفته و راحت از حالت نشسته

 

به حالت چهار دستو پا می ره

 

دیگه توی خونه ما آرامش معنی نداره چون همش باید

 

یکی دونبال این خانم بیوفته که ببینه کجا می ره عشق النا جوون

 

بازی با در اتاقا و رفتن به آشپزخونست .

 

گلم اونقدر باز و بسته کردن در اتاقا رو دوست داری که نگو .

 

وقتی مامانی باهاته همش می ری در رو باز می کنی و می بندی

 

و دوست داری مامانی هم اونجا بشینه و تماشات کنه از شیشه

 

اجاق گاز هم که آینه ایه خوشت میاد و می ری اونجا و هم با عکس

 

 خودت حرف می زنی هم آویزونه اجاق گاز می شی اما

 

مامانی این کارت خیلی خطرناکه.خوشحالم که آبا پیش ماست

 

 چون می تونم بیشتر حواسم بهت باشه

 

البته گاهی وقتا هم زیر میز غذا خوری یا مبل جا خوش می کنی

 

 و وقتی مامانی می خواد بیرونت بیاره ریسه می ری فکر کنم

 

گلم می دونی که این کارت خنده داره چون مامان هم همراه شما

 

می خنده

 

وقتی مامان میاد خونه کلی با هم حال می کنیم چون همش

 

 با هم بازی می کنیم و میخندیم مثل دیشب که کلی با توپ

 

تنیسی که دوست بابا جون توی باشگاه به شما داده بود بازی

 

کردیم و شما اونقدر خندیدی که من می ترسیدم دل درد بگیری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 7:32
راه رفتنت مبارک عزیزم . ایشالاه همیشه گام های پراستوار داشته باشی و در راه خیر و سلامتی قدم برداری عزیزم ما هم با عکسای تولد آپیم .
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 12:24
سلام دوست جونی شما یکی از بهترین دوستای وبلاگی من هستید و من همیشه به شما سر میزنم . قبل از اینکه وبم رو رمزدار کنم رمزم رو براتون تلگراف کردم . اگه لطفا تلگرافتون رو چک کنید و شاید هم نرسیده باشه اما مجددا براتون خصوصی میفرستم . دوستون دارم و بهترین آرزوها را برایتان خواستارم .
مامان ملینا
17 آذر 92 11:34
دوست جونم با دو پست جدید برفی آپیم تشریف بیارین
علي
8 اسفند 92 19:56
سلام وبت قشنگ بود روزنامه ديواريمو ببين مرسي --