النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

مامانم کجاست؟

1392/9/14 9:51
نویسنده : مامان اکی
384 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند شب پیش یه اتفاق با مزه ای افتاد که تعریفش خالی از لطف نیست

 

گل زیبای زندگی ما:چند وقتیه که گهوارت کوچیک شده و چون

 

 تختت توی اتاق خواب مامان و بابا جا نمی شه تا یه تصمیم

 

 اساسی گرفته بشه پیش ما لالا می کنی بگذریم از شوت هایی

 

 که شبا توی خواب می زنی و یه هو بیدارمون می کنی

 

داستان از این قراره که النا خانم طبق معمول هر شب،

 

وسط شب گرسنه شده بودی و چون مامانی خوابش برده بود

 

شروع کردی نق زدن همیشه بابایی می رفت و واست شیر

 

درست می کرد اما امشب خیلی خسته بود و تا پیشنهاد دادم

 

 که من می رم شیر درست کنم با جون و دل پذیرفت

 

من داشتم شیر درست می کردم که یهو دیدم صدای داد و بیداد

 

 شما از اتاق بلند شد سراسیمه اومدم که ببینم چی شده

 

دیدم بابایی داره می خنده یعنی اینجوریقهقههقهقههقهقهه

 

مامانی:چی شده؟استرساسترساسترسنه گلم مامان اینجاست

 

مامان اینجاست عزیزم

 

النا:دادا دادا

 

مامان:چی شده بود؟

 

بابایی:بابا داشت نق می زد منم توی گوشش گفتم مامان جون

 

 رفته شیر بیاره الان میاد یهو چشماشو گرد کرد و یه نگاهی

 

 به من انداخت وقتی فهمید مامانش پیشش نیست داد و بیداد کرد

 

بابایی:ای بچه ننه خندهخندهخنده

 

یه جورایی هم حال بابایی رو با این کارت گرفته بودی هم بهش

 

 حال داده بودی چون هم از اینکه اینهمه به مامانت وابسته ای

 

 عصبانی بود و هم بخاطر کارت کلی خندیده بود.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)