النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/5/11 20:04
نویسنده : مامان اکی
174 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد ، چه

 

بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم !


دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم … برایت من خدا را آرزو دارم !

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

دیروز صبح که خونه رو به مقصد شهرک صنعتی ترک کردم توی راه همش به خودم می گفتم عجب لذتی داره بچه دار شدن هر روز که میگذره جدا شدن از الی واسم سخت تر و سخت تر میشه

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

مادر

 

گویند مرا چو زاد مادر

 

پستان به دهان گرفتن آموخت

 

 

 

شبها بر گاهواره ی من

 

بیدار نشست و خفتن آموخت

 

 

 

دستم بگرفت و پا به پا برد

 

تا شیوه ی راه رفتن آموخت

 

 

 

یک حرف و دو حرف بر زبانم

 

الفاظ نهاد و گفتن آموخت

 

 

 

لبخند نهاد بر لب من

 

بر غنچه ی گل شکفتن آموخت

 

 

 

پس هستی من ز هستی اوست

 

تا هستم و هست دارمش دوست

 

(ایرج میرزا)

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

اینم شب وقت خواب النا خانم

آخه توی اون چشمای نازت اصلا خواب هست؟؟؟؟؟؟

 

لذت زندگی

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینم که از بالایی بدتررررررررررر

 

زیبای من

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینجا گلم خسته شده سرشو گذاشته تا کمی استراحت کنه

 

عشق من

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

آخیش خیلی خسته شدم

 

نفس من

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

آهان این انطاری شرکته مامان و باباس که چوون من داشتم می خوابیدم اینجا نیستم

 

افطاری شرکت

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینم یکی دیگه

افطاری شرکت

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینم عکسای شلیل خوردن منه

ببینید چقدر خوب غذا می خورم

راستی من اولین غذامو با فرنی شروع کردم اونم در سن 4 ماهو 15 روزگی

به افتخارم دست بزنیدتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

راستی من امروز آبگوشت خوردم تازه یه چای نباتم خوردم آبا جوونم پخته بود

راستش وقتی مامانم می خواد غذا بخوره اونقدر ورجه وورجه می کنم که

مجبور میشه از غذاش به منم بده

اصلا مهم نیست چه غذایی باشه فقط بتونه منو سیر کنه کافیه

قهقهه

قهقهه

قهقهه

قهقهه

 

جیگر طلا

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جیگر طلا

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جیگر طلا

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جیگر طلا

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جیگر طلا

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جیگر طلا

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جیگر طلا

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جیگر طلا

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

چند روز پیش مامانم رفته بود خرید میگفت:رفتم توی یه مغازه گفتم خانم واسه یه دخمر کوچولوی زیبا اما کم مو چی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونم این تلو پیشنهاد داده بود

می بینید چقدر ناز شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

الهی قربون اون لبخندت برم عزیزم

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

مهربان ترین

مهربانتر از مادر

 


مهربانتر از بابا

 


مهربانتر از آبی


با تمام ماهیها

مهربانتر از گلها

 


با دو بال پروانه

 


مهربانتر از ابری

 


با گیاه،با دانه

 

مهربانتر از خورشید

 


با گل و زمینی تو

 


تو خدا،خدا هستی

 


مهربانترینی تو

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابایی
12 مرداد 92 20:38
آنقدر باورت دارم که اگر در کویر بگویی باران است به حرمت صدایت خیس میشوم .
الهام مامان رامیلا
13 مرداد 92 0:54
ای عزیزم چه بامزه شده با اون تلش خدا نگهش داره ببوسش از طرف من مامانی


مرسی دوست گلم خدا دخمر عزیزتو رو هم زیر سایه خودش حفظ کنه
مامان سایدا
13 مرداد 92 14:22
چه تل خوشگلی داری عزیزم، خیلی ناز شدی ، خدا یا النا جون را در پناهت حفظ کن. به وب دختر من سر بزنید خوشحال میشم.
مهسا
14 مرداد 92 14:49
هر روز که میگذره نازتر میشه.مامان اکی از طرف من ببوسش[ماچ
سلام عزیزم مرسی گلم مرسی که بهمون سر می زنی
رضوان
15 مرداد 92 0:03
سلام مامانی خوبی النا جون خوبه ممنون که هر روز به وبلاگ طهورا سر میزنی و نظرتون میگید منم دلم خیلی براتون تنگ شده خوشحال میشم ببینمتون منتظرتون هستم الی را از طرف من ببوس
سهیلا
2 مهر 92 16:01
عشق خاله جون هر وقت که میبینمت صد تا میبوسمت به زودی میبینمت تو مراسم نوشین جون دوستت داریم فراوون


به به بلاخره خاله جوون پیام گذاشت بابا استاد دانشگاه که وقت نداره به وبلاگ سر بزنه
آره عزیزم انشا الله 20 روزه دیگه که اوغوان جوون زمینی شد همدیگرو می بینیم