النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/4/12 23:15
نویسنده : مامان اکی
146 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی نازم،28 اردیبهشت سال 1392 روز خیلی بدی بود بعد چند روز تاخیر واکسن 2 ماهگیتو زدیم اونقدر گریه کردی که نگو. پدر و آبا رو به گریه انداختی و ممانی واسه اولین بار تونست خودشو کنترل کنه و به شرایط مسلط بشه.

و بابا یی با یه ترفند تونست هم تبتو پایین بیاره و هم دردتو کم کنه اما بازم همش بغل من بودی و به من می چسبیدی.

 

گلم اینجا بود که دیدم صورتت خیس شد توی چشم چپت برای اولین بار اشک اومده بود اما چشم راستت هنوز خشک بود یه لحظه ترس تمام بدنمو فرا گرفت اما کمی بعد که باز هم از فرط درد گریه می کردی چشم راستتم پر از اشک شد و برای اولین بار از دیدن اشکات خوشحال شدم

 

زیبای من،من و پدر عاشقتیم

 

niniweblog.com

خمیازه الی

niniweblog.com

الی خانم

niniweblog.com

هانمی

niniweblog.com

 جیگر

niniweblog.com

ناناز

niniweblog.com

النا

niniweblog.com

الی بغل بی بی

niniweblog.com

الی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا
11 تیر 92 19:47
بی بی خدایی 1 دونه ای


خودتم یدونه ای
مامان ملینا
11 تیر 92 20:07
الهی چقدر ناز شده و بزرگ شده ماشالله .
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟
آپـــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟
آپــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!!
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!





سلام اومدم
بابایی
12 تیر 92 8:49
سلام دختر خوشگلم . بهترین روزهای زندگیم وقتی شروع میشه که صبحها با لبخند و صدای قشنگت از خواب بیدار میشم .

مرسی بابایی هر چند که صبحها سعی می کنی بیدارم کنی و من توی دلم میگم باز بابایی به زور می خواد منو بیدار کنه اروم آروم که چشمامو بار میکنم صورت مثل فرشتتو خندون که می بینم یه لبخند نثارت می کنم که معنی اون اینه :عاشقتم بابایی جوونم