النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/4/23 19:26
نویسنده : مامان اکی
183 بازدید
اشتراک گذاری

باباییم امشب رفته ماموریت می خواد تا 3 شب اونجا با شه منم دلم واسش یه ذره شده به خاطر همین می خوام از باباها بنویسمگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

                                                   

 

بابا جوون خیلی دوست دارم  

 

 

برای بابای مهربون درینا

 

دختر که باشی می دونی اولین عشق زندگیت پدرته

دختر که باشی میدونی محکم ترین پناهگاه دنیا آغوش گرم پدرته

دختر که باشی میدونی مردانه ترین دستی که میتونی تو دستات بگیری

و بعدش دیگه از هیچی نترسی دستای مهربون گرم پدرته .....

دختر که باشی میدونی همه دنیا پدرته ....

دختر که باشی میدونی هر جای دنیا که باشی چه کنارت باشه چه نباشه

قویترین فرشته نگهبان زندگیت پدرته

 

اینم عکس پرنسس النا

 

 

 

عکس پایینیرم تقدیم می کنم به باباییم که مطمئینم الان

 

دلش واسم یه ذره شده

 

 

منم پرنسسسم دیگه

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابایی
24 تیر 92 22:49
مرسی دختر گلم که همیشه به فکر منی از دور میبوسمت و همیشه به یادتم و دوست دارم


بابایی ما هم خیلی خیلی دوست داریم
بابایی
24 تیر 92 22:50
تا یادی هست من به یاد توام ، مگر آن روز که نه منی هست... نه یادی... نه خیالی
مامان حنانه زهرا
26 تیر 92 19:39
قــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــربونش برم عزیزم هروقت اپ کردی بهم خبر بده حنانه نمیذاره خودم سر بزنم
مامان ابوالفضل
17 مرداد 92 15:29
وااااااااااااای خیلییییییییی ناناسههههههه خدا حفظش کنه براتووووووووون


مرسی عزیزم خدا آقا پسر گلتو حفظ کنه