النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/4/24 16:58
نویسنده : مامان اکی
160 بازدید
اشتراک گذاری

 

خداوندا ، لبش را همیشه خندان بگردان

 

 

الهی آمین...

 

 

niniweblog.com

 

الی جوونم  ،  پنج شنبه 20/04/1392 من صبح زود رفتم سر کار اونجا سریع صورت مغایرت بانکی رو فرستادم و گفتنیها رو به عمو نیازی گفتم و با هزار دلهوره شرکتو به سمت خونه ترک کردم.توی راه همش به این فکر می کردم که اگه گلم ، باز مثل واکسن دو ماهگیش اذیت بشه چیکاز کنم؟

وقتی اومدم خونه تازه از خواب بیدار شده بودی گلم ، سر و صورتتو شستم و بعد با خاله طاهره راهی درمانگاه هنرستان شدیم اونجا که رسیدیم بر خلاف سری قبل خیلی خلوت بود اینو به فال نیک گرفتم و رفتم پروندتو گرفتم و رفتیم واکسن ب ث ژ  رو زدیم اولش خیلی خوب برخورد کردی منم اومدم و نوشتم که به خیر گذشت اما عصر تب کردی اونم چه تبی .

24 ساعت منو بابایی بالای سرت بودیم بد جور تب می کردی تا قطره استامینوفن می خوردی خوب بود اما یک ساعت بعد دوباره تب می کردی

اما جیگر مامان از بس که معصوم و آرومی گریه نمی کردی و فقط نق می زدی تا اینکه عصر جمعه دیگه خداروشکر سر حال شدی

 

اینم عکسای اون روز

 

niniweblog.com

 

 

پارچه رو با آب . الکل مخلوط کردیم که زود تبتو پایین بیاره

 

 

جیگر مامان

 

 

niniweblog.com

 

 

گلم چقدر مهربونی با وجود اون همه تب بازم واسه مامان می خندی

 

 

ناز مامان

 

 

niniweblog.com

 

 

عشق مامان

 

 

niniweblog.com

 

 

هستی مامان

 

 

niniweblog.com

 

 

 

نفس مامان

 

 

niniweblog.com

 

 

زندگی مامان

 

 

niniweblog.com

 

 

امید مامان

 

 

niniweblog.com

 

اینم بخش بخور بخور ماجرا

 

 

شکمو مامان

 

 

niniweblog.com

 

خجالت خجالت خجالت خجالت راستی وزنم 7 کیلو شده بود قدم 64 سانت و ذور سرم 42خجالت خجالت خجالت خجالت 

 

 

جیگر طلا

 

 

niniweblog.com

 

 

ناناز خانم

 

 

niniweblog.com

 

 

شاتان حانم

 

 

niniweblog.com

 

اینم بخش خواب ماجرا

 

نمی دونید چه حالی میده وقنی 2 روز کامل پیش

 

مامانتی و نمی زاری بره سر کار

 

 

شیطون خانم

 

 

niniweblog.com

 

 

وای پستونکم داره می افتهخجالت

 

زیبای مامان

 

 

niniweblog.com

 

 

قشنگم

 

 

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بابای الیسا
23 تیر 92 23:55
ای جانم الهی زودی خوب خوب بشی فرشته کوچولوی ناز


مرسی مامان الیسا جوون
مامی ارمیا
24 تیر 92 12:01
چه نازی گلم ....


مرسی عزیزم دسته گل شما هم خیلی نازه خدا واستون نگهش داره مرسی که به ما سر می زنید
بابایی
24 تیر 92 22:59
زندگی چقدر با لبخندهای دخترم زیباست


مهدی جان می بینی!هیچ فکر نمی کردیم که وجود این دختر کوچولو اینقدر رنگ زندگیمونو عوض کنه عاشقش بشیم و از دل و جوون واسش مایه بذاریم
بابایی
24 تیر 92 23:03
مامانی چه وبلاگی درست کردی واسم مرسی دست گلت درد نکنه انشاءلله همیشه زنده باشی
مرجان
25 تیر 92 22:27
سلام الینای عزیزم
اولا قدمت مبارک اسم خیلی قشنگی داری
و عکسای نازی
برات ارزوی خوشبختی و سلامت زیر سایه حق و بعد زیر سایه مامان و بابا رو دارم
هستیت سبزفرداهایت سفید و روشن باد
چند کلامی هم با مامان عزیزت دوست مهربون قدیمی با صفای خودم دارم
خیلی خیلی بشما و همسر محترمتون بدنیا امدن شکوفه زندگیتون رو تبریک میگم و از راه دور میبوسمش
زیبایی دلت را برخ اسمان میکشم که تا دنیا دنیاست به مهتابش ننازد
وب لاگ زیبا جالب و خیلی قشنگی بود با دیدن عکسا روح ادم تازه میشه و شاد .شادی بدرقه زندگیتان
در پناه ایزد یکتا


مرجان جان عزیزم وقتی اسم قشنگ شما رو دیدم خیلی خوشحال شدم مرسی گلم انشا الله خدا به شما هم یه نی نی ناز بده بازم به ما سر بزنید
مامان حنانه زهرا
26 تیر 92 19:38
خاله قربون این دخمل نازنین.ایشالله دشمناش تب کنن
منم اپم


سلام عزیزم مرسی که به ما سر میزنید و ما می تونیم از تجربیاتتون استفاده کنیم
مامان ارمیا تپلی
27 تیر 92 0:57
سلام عزیزم چه کوچولوی نازی داری خدا براتون نگهش داره خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن کنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم


بابایی
28 تیر 92 12:26
دختر قشنگم . شیرینی نگاهت و عطر وجودت ، صفای زندگیمان را دوچندان کرده است . طعم زندگی با بودنت واقعا چشیدنیست


مرسی بابایی می دونم با وجود اینکه خیلی خسته بودی بازم اومدی و برای من پیغام گذاشتی می بوسمت بابایی عزیزتر از جانم
بابایی
28 تیر 92 12:29
دخترم این وبلاگ خاطرات خوش زندگی بو برای ماست .که تا سالها باقی میماند .
محراب و مليكا
31 تیر 92 10:17
ان شاء الله كه زود خوب بشي دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/