النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/5/1 10:05
نویسنده : مامان اکی
186 بازدید
اشتراک گذاری

عمر من در عشق خوبان سر رسید

 

موی من از ناز خوبان شد سفید

 

ناز کردن بر من از دیوانگیست

 

صید من چون صید مرغ خانگیست

 

من چه دارم کز تو پنهانش کنم؟

 

جان تقاضا کن که قربانش کنم...

 

niniweblog.com

گل قشنگم،چند روزی بود درگیر جابجایی انبار شعبه بودیم روزها سخت کار می کردیم و شبها خسته به

 

 خونه میامدیم بنابراین زمان زیادی برای رسیدگی به وبلاگت نداشتم اما خدا رو شکر دیگه کار تموم شده

 

 و می تونم یه نفس راحت بکشیم و وبلاگ دختر نازمون بروز کنم

 

شنبه وقتی خسته از سر کار اومدیم دیدیم النا خانم با آبا و خاله طاهره _پرستار النا جوون_بیرون بودن ما

 

 هم یه کمی بازی کردیم که عکساشو پایین گذاشتم

 

niniweblog.com

 

گلم لبخندت خیلی زیباست

 

niniweblog.com

 

 

النا در پارک

 

niniweblog.com

 

جیگر مامان

 

niniweblog.com

 

 ناناز خانمم

 

niniweblog.com

 

یگر مامان

 

niniweblog.com

 

عسل مامان

 

niniweblog.com

 

لذت زندگی

 

niniweblog.com

 

نفس مامان

 

 niniweblog.com

 

زیبا

 

niniweblog.com

 

اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم

و یا از روی خود خواهی فقط خود را پسندیدم

اگر از دست من در خلوت خود گریه ای کردی

اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی

اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من

اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من

...........حلالم کن .......................

و بعد ، این ماه دعایم کن ................

 

niniweblog.com

 

الی خانم

 

niniweblog.com

 

النا جوون

 

niniweblog.com

 

جیگرم

 

niniweblog.com

 

ناناز من

 

niniweblog.com

 

قشنگم

 

niniweblog.com

 

نفسم

 

niniweblog.com

 

روزنامه قدیمی از النا

 

niniweblog.com

 

عشقم

 

niniweblog.com

 

سرما نخوری دخترم

 

niniweblog.com

 

جیگر طلا

 

niniweblog.com

 

ناناز من

 

niniweblog.com

 

عشق مامان

 

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رضوان
1 مرداد 92 12:10
سلام خوبی الناجون خوبه خسته نباشی این چند روز خیلی بهت زحمت دادم بابت وبلاگ طهورا،وبلاگش واقعا خیلی قشنگه دستت درد نکنه النا را ببوس
مامی ارمیا
1 مرداد 92 12:20
سلام اکی جون . النا خشکله بهتر شده ؟
من هر روز به وبش سر میزدم ولی .....
خوشحالم که دوباره پست جدید گذاشتی عزیز.خدا فسقلی نازتو واست ببخشه.


سلام عزیزم مرسی که هر روز به ما سر می زنی من چند روزی سخت مشغول بودم اما الان دیگه هر روز هستم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم بشیم
خاله آویسا
2 مرداد 92 5:32
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم همتون رو می بوسم ان شاالله بعدا جبران کنیم به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم http://avisa1389.niniweblog.com
بابایی
4 مرداد 92 0:38
چه خوش خیال است ! فاصله را میگویم!! به خیالش تو را از من دور کرده... نمی داند تو جایت امن است اینجا ... میان دلم... عاشقانه دوستت دارم دخترم
بابایی
4 مرداد 92 0:39
دخترم روز به روز خوشگلتر و ماهتر میشی و هر روز خواستنی تر از دیروز .


مرسی بابایی عزیزم
علی
7 مرداد 92 21:17
سلام
خیلی بی معرفتی میگی چرا چون من عکس بچه تونو با ذوق وشوقی طراحی کردم توی وبم گذاشتم اما شما عکس تو وبتون نذاشتین وحتی درج لینکم نکردید اینم ادرس اموزش درج لینک ببینم چه کار میکنی


http://yagot1000.niniweblog.com/page12.php


عمو علی ما که آدرستو پایین گذاشتیم شما دقت نکردین
عمه مهتاب
8 مرداد 92 18:04
عششششششششق عمه مهتاب... چقدر مامانت کار خوبی کرده برات وبلاگ درست کرده اینجوری هروقت دلم برات تنگ میشه می تونم براحتی ببینمت درسته که نمیشه هر لحظه در آغوشم باشی ولی دیدن روی ماهت هم برامون غنیمته.الی ناااااااااااااااز عمه ...خیلی دوست داریم و منو باباجونو مامان جونو عمو هادی برات آینده خوب و درخشانی از خداوند آرزو مندیم گلم همیشه در پناه حق وزیر سایه پدرو مادر زندگی پرباری داشته باشی.آبجی آنیتام خیلی دوست داره همش منتظر تا زود بزرگ شی ودوستای خوبی برا هم باشید