النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/5/4 15:23
نویسنده : مامان اکی
242 بازدید
اشتراک گذاری

 

به خدا گفتم :

 

« بیا جهان را قسمت کنیم آسمون واسه من ابراش مال تو

 

دریا مال من موجش مال تو ماه مال من خورشید مال تو … »

 

خدا خندید و گفت : « تو بندگی کن ، همه دنیا مال تو …من هم مال تو

 

niniweblog.com 

 

داستان النا و عروسکش

 

دیروز عروسک النا رو بردم گذاشتم پیشش اولش خیلی با مزه با تعجب به

 

 من نگاه کرد بعد عروسکو برانداز کرد که داستانشو از زبان النا شرح می دم

 

niniweblog.com

 

باز این چی بود مامان گذاشت پیشم

 

 

دختر زیبای من

 

 niniweblog.com

باز که گوشیش دستشه می خواد منو سوژه کنه آخه

 

جیگر من

 

 niniweblog.com

بذار ببینم آخه

 

عشق من

 

 niniweblog.com

این دیگه چیه بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

لذت زندگی

 niniweblog.com

 هااااااااا مامانم می خواد اینو دخمر خودش بکنه

حالا که اینجوره منم موهاشو می کنم که زشت بشه دیگه مامانم دوسش نداشته باشه

 

زندگی من

 niniweblog.com

الان کچلت می کنم.........چرا من موهام کم باشه اما تو سرت پر مو باشه؟؟؟؟؟

 

ناز من

 

 niniweblog.com

 ای وای داره گریه میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

باز یادم رفت !!!!!!!!!!!!!!!1 مگه مامانی همیشه نمی گه آدم باید با همه مهربون باشه

 

ببخشید عروسک ناز قهر نکن من معذرت می خوام

 

نفس مامان

 niniweblog.com

 آخیش باهام آشتی کرد

آخ جوون دوست شدیم

 

زندگی من

 niniweblog.com

 آفرین دختر نازم سعی کن با همه مهربون باشی  

 

دختر نازم:

مهربان باش

    مردم اغلب بی انصاف، بی منطق و خود محورند، ولی آن ها را ببخش.

    اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند، ولی مهربان باش.

    اگر موفق باشی دوستان دروغین و دشمنان حقیقی خواهی یافت، ولی موفق باش.

    اگر شریف و درستکار باشی فریبت می دهند، ولی شریف و درستکار باش.

    آنچه را در طول سالیان بنا نهاده ای شاید یک شبه ویران کنند، ولی سازنده باش.

    اگر به شادمانی و آرامش دست یابی حسادت می کنند، ولی شادمان باش.

    نیکی های درونت را فراموش می کنند، ولی نیکوکار باش.

    بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.

    و در نهایت می بینی هر آنچه هست همواره میان « تو و خداوند» است نه میان تو و مردم.

جملات زیبا از دکتر شریعتی

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی
9 مرداد 92 23:30
النای گلم این پیامو از کرمانشاه برات میفرستم . فاصله ها با این وبلاگ کمتر شده انگار پیشمی عزیزم
محمدرضاپسرخاله (تاتی)
2 بهمن 93 19:16
خیییییییللللللللیییییی جالب بودوبلاگ راتماشاکردم خیلی جالب بود