النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/5/4 22:56
نویسنده : مامان اکی
155 بازدید
اشتراک گذاری

چگونه موفق شویم؟

 

    * برنامه ریزی کن وقتی که دیگران مشغول بازی کردن هستند؛

    * مطالعه کن وقتی که دیگران در خواب هستند؛

    * تصمیم بگیر وقتی که دیگران مردد هستند؛

    * خود را آماده کن وقتی که دیگران درخیال پردازی هستند؛

    * شروع کن وقتی که دیگران در حال تعلل هستند؛

    * صرفه جویی کن وقتی که دیگران در حال تلف کردن هستند؛

    * گوش کن وقتی که دیگران در حال صحبت کردن هستند؛

    * لبخند بزن وقتی که دیگران خشمگین هستند؛

    * پافشاری کن وقتی که دیگران در حال رها کردن هستند.

 

niniweblog.com

 

بذار ببینم مامانم با این چیکار می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

عاشقتم

 

niniweblog.com

 

ای وای مثل اینکه خرابش کردم

 

 

جیگرمی

 

niniweblog.com

 

بذار درستش کنم

 

 

نفسمی

 

niniweblog.com

 

چرا درست نمیشه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

دختر خودمی

 

niniweblog.com

 

بذار همه دکمه هاشو بزنم شاید درست بشه!!!!!!!!

 

 

زندگیمی

 

niniweblog.com

 

وای صدای مامانم اومد مثل اینکه داره میاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

مهندس من

 

niniweblog.com

 

خدایا خودت کمکم کن درستش کنم

 

 

امیدمی

 

niniweblog.com

 

مامان:النا چیکار می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

النا:داشتم صفحه جدید وبلاگمو می نوشتم

 

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

 

 

تو چقدر شیرینی گلم

 

niniweblog.com

الهی مامان قربون تو دخمر شیرین و قشنگش بره آخه کی زبون

 

باز می کنی تا واسه مامانی شیرین زبونی کنی؟ 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابایی
5 مرداد 92 0:35
دخترم: در دنیا سه چیز را دوست دارم. 1- تو و مادرت را 2- دلم را 3- امید را تو و مادرت را چون عاشقتان هستم دلم را چون شما را دوست دارد امید را چون امیدوارم که شما نیز مرا دوست داشته باشید .
بابایی
5 مرداد 92 0:35
دخترم امیدوارم تو هم مثل مامانت خلاق بشی .
مامی ارمیا
6 مرداد 92 12:55
عزیزم عجله نکن . کم کم خودش میاد پای نوت بوکت و کلافت میکنه حالا میبینی...
ببوسش النا خشکله رو


مرسی گلم آره من خیلی عجله داره قربونت عزیزم شماهم ارمیا جوونو ببوس
مهسا
7 مرداد 92 21:22
الهی قربونش برم چه ناز شده.خدا برات نگهش داره


مرسی عزیزم راستی ما 5 شنبه میام سنقر بیا ببینیمت
علي خوشتيپ
10 مرداد 92 13:56
سلام خاله جون .نماز و روزه هاتون قبول میشه به وبم سر بزنی؟توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم و به رایتون خیلی خیلی نیاز دارم. فقط کافیه 118 رو بدون هیچ علامت و نشانه ای به شماره 20008080200 پیامک کنید. اگه با چند تا شماره هم این کار رو بکنید که خیلی خیلی ممنون میشم[بوسه] تو رو خدا رای بدیدا[تشویش] راستی به قید قرعه به یک نفر از رای دهنده ها مبلغ 100000 تومن هم جایزه میدن
مامان علي خوشتيپ
10 مرداد 92 13:57
الهي...چه بانمكه