النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/4/13 22:51
نویسنده : مامان اکی
151 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم،امروز 12 تیره .وقتی عصر مامانو بابا اومدن خونه دیدیم که شما با خاله طاهره -پرستارت - و آبا جوون توی پارک حیاط مجتمع نشستین و بعد از اینکه کلی با بابایی تاب بازی کردین اومدیم بالا وقتی درازت کردم روی تشکت تا رفتم لباسمو عوض کنم و بیا دیدم دخترم چرخ خورده و روی شکم دراز کشیده و این اولین چرخش دخمرکم بود.نمی دونی چه ذوقی کرده بودم سر تا پا تو غرق بوسه کردم و کلی قربون صدقه دختر باهوشم رفتم.

نمی دونی سالم بودن بچه چقدر با ارزشه.مامانی همیشه خدا رو بخاطر داشتن بچه سالم و نازی مثل شما شکر میکنه.

 niniweblog.com

 الی خانم سوار بر تاپ

niniweblog.com

 چقدر نازی گلم

niniweblog.com

 گل من

niniweblog.com

 نقس مامان و بابایی

niniweblog.com

 به به چه دخمری دارم من

niniweblog.com

 الی در اولین چرخش

niniweblog.com

 جیگر طلا

niniweblog.com

 خانم خانما

niniweblog.com

 شاتان خانمم

niniweblog.com

 عسل مامان

 

 niniweblog.com

زندگی مامان

niniweblog.com

لذت زندگی

niniweblog.com

گلم

niniweblog.com

شاتان خانم

niniweblog.com

بلبلم

niniweblog.com

خ ختی خانم

niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

رضوان
13 تیر 92 0:53
سلام اکرم جون خوبی النا جون خوبه صبح زود که پیامت دیدم اولین کاری که کردم رفتم سراغ لب تاب تا دخمر کوچکتو ببینم وقتی دیدمش چند بار بوسیدمش ان شا الله که همیشه زنده باشه با ناز پدر ومادرش بزرگ بشه وبلاگ النا جون خیلی قشنگه من مشتری پرپاقرصشم به اقا مهدی و ابا هم سلام برسون النا از طرف من ببوس راستی یاذم رفت بهت بگم نمیدونی طهورا جه خوشی براش میکرد


سلام رضوان جوون مرسی که به ما سر زدی طهورا رو جای من ببوس اگه تونستی عکسشو واسم ایمیل کن که بزنم توی وب
سحر(آبجی محمد طاها)
13 تیر 92 10:41
سلام.اسم من سحرداداشم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده کدش 380 بهش رای می دید؟ آگه بدید ازتون یه دنیا ممنونم.شما می تونید به 3 نفر رای بدیدازتون خیلی ممنون می شم که من جز اون3 نفر باشمدوستون دارم یه عالمه.رای یادتون نره ها.بای بایشمارهsms:20008080200


سلام سحر جوون چشم عزیزم
مامان ملینا
13 تیر 92 10:50
اکرم جون این دخمل خوشگل شبیه خودته .خدا حفظش کنه.بوس برای النای ناز


مرسی عزیزم منم ملینا جوونمو می بوسم بهش بگو ندیده عاشقش شدم
مامان حنانه زهرا
13 تیر 92 12:21
خداحفظش کنه خیلی نانازه
2روز از دخمل من کوچیکتره


به به چه خوب خدا بچتونو واستون نگه داره
عادله
13 تیر 92 13:53
سلام مامان اکرم. خسته نباشی. ممنون از سایت خوبت
النا جون کلی شبیه خودته!ان شاءالله همیشه شاد و پیروز باشید.
جگر طلا رو ببوس


مرسی عادله جوون که به ما سر زدی اومیدوارم شما هم واسه پسره گلت یه وب درست کنی که ما هم پسرتو ببینیم شما هم روی ماه پسر نازتو ببوس
بابایی
13 تیر 92 15:09
سلام بابایی . همیشه بعد از ظهر ها که برمیگردیم خونه با مامانی میگیم کی میرسیم خونه تا با دختر گلمون بازی کنیم .
الهه
13 تیر 92 15:10
سلام اکرم جان تبریک میگم به خاطر همچین دختر نازی خدا نگهش داره خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم که نی نی دار شدین به همسرتونم هم از طرف من تبریک بگین و از صورت النا جون ببوس .


سلام الهه جوون مرسی که به دیدن ما اومدی و مرسی از محبتت
بابایی
13 تیر 92 15:11
خوشبختی یافتنی نیست ساختنی است. و دخترم بهترین خوشبختی ماست .




مرسی بابایی واسه جمله ی خوبت کاش همه اینو از صمیم قلب باور داشته باشن
آره واقعا بهترین خوشبختی ما النا جوونه


زهرا
13 تیر 92 17:31
سلام اکرم عزیزم. امیدوارم حالت خوب باشه. از دیدن عکسهای خواهر زاده ی گلم بی نهایت خوشحال شدم و به اندازه ی دیدن منظره ای زیبا شاد شدم و بوسیدمش. امیدوارم زیر سایه ی امام زمان(عج) و با ناز پدر و مادر بزرگ بشه و باعث افتخار همه ی ما باشه که قطعا با داشتن اینجنین پدر و مادری اینطور هم میشه.راستی تا یادم نرفته کوروش هم از دیدن عکسش خیلی ذوق کرد.به امید دیدار.شاد کام باشی
مامان فهیمه
13 تیر 92 18:39
خدا حفظش کنه این کوچولوی معصومو


مرسی عزیزم خدا دخمر گله شمارو هم در پناه خودش محفوظ کنه
مهسا
14 تیر 92 0:39
سلام مامان اکی امیدوارم همیشه کنار خانواده خوشحال باشی.عکس خودتم بزار ببینیم


سلام مهسا جوون مرسی که به ما سر زدی حتما یه عکس هم از کل خانواده می زارم
عطا
14 تیر 92 13:34
سلام اکرم خانوم
میبینم که وبلاگت حسابی ترکونده !!!


آفرین.چه طرح خوبیو شروع کردی.خوش به حال النا جون.
ما که بچه بودیم از این خبرها نبود


خیلی مواظب گلمون باشید
این هم تقدیم به شما پدر مادر خوب النا


http://upload.tehran98.com/img1/hi3rcvfi6u08e3orhyrn.jpg


سلام عمو عطا مرسی که به ما سر می زنید انشا الله شما هم ازدواج کنید واسه نی نی خودتون وب درست کنید و عکسهای خودتونم توش بذارین
سارا زارع
17 تیر 92 11:01
سلام.به آلوچه ي بابا و مامان هم سر بزن گلم خوشحال ميشم


سلام به دوست گلم چشم عزیزم مرسی که به ما هم سر زدی