النا جوونالنا جوون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

النا عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/4/15 21:03
نویسنده : مامان اکی
178 بازدید
اشتراک گذاری

داستان النا و خیار به روایت تصویر

 

 

دیروز آبا ،بابایی ، من و الی جووونم رفته بودیم میانه خونه مامان جوون و بابا جون.14/04/1392

وقتی ما رسیدیم بابا جوون  هم با چند تا پاکت میوه از راه رسید و اتفاق خیلی جالبی افتا د که داستانشو در قالب عکس با یه شرح کوچولو از دهن النا توضیح می دم.

 

 

 niniweblog.com

آخ جوون بابا جوون اومد،اون چیه دست

 

 بابا جوون!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

الی جوونم

 

niniweblog.com

وایسا ببینم دست بابا جوون چیه؟

 

 

جیگر طلای مامان

niniweblog.com

انگار خوردنیه

 

 

خانم خانما

niniweblog.com

به به بابا جوون خیار خریده

 

 

طلا خانم

niniweblog.com

بذار ببینم کی داره می خوره؟؟؟؟؟

 

 

شکموی مامان

niniweblog.com

انگار عمه جوونم خیار می خوره!!!!!!!!

 

 

عزیز مامان

niniweblog.com

عمه جوونم!!!!!پس من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

حالا که اینجور شد منم دندون گیرمو می خورم شاید

 

 متوجه بشه که منم گرسنمه به منم بده

 

 

ناناز مامانی

niniweblog.com

بذار ببینم متوجه شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

جیگر طلا

niniweblog.com

ای بابا!انگار نه انگار

 

 

من قهرم

niniweblog.com

منم باهاتون قهرم

 

 

دخمرکم

niniweblog.com

باهاتون قهرم

 

 

گل نازم

niniweblog.com

آخ جوون!انگار متوجه منم شدن

 

 

فندق مامان

niniweblog.com

آخ جوون خوردنی

 

 

عزیز مامان

 

niniweblog.com

بدون شرح

 

 

شاتان خانم

niniweblog.com

بدون شرح

 

 

نفسم

niniweblog.com

بدون شرح

 

 

عشقم

niniweblog.com

بدون شرح

 

 

زندگی مامان

niniweblog.com

یه ذرش رفته لای دندونم

 

 

جیگر خانم

niniweblog.com

آخیش سیر شدم

 

 

دختر نازم

niniweblog.com

زندگی با شکم سیر چه حالی میده

 

 

تو زندگی منی

niniweblog.com

اینم عمه جوونمه که عاشقشم

 

 

 الی خانم با عمه جوون و آنیتا جوون

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

عمه مهتاب
16 تیر 92 11:44



مرسی عمه گلم با وجود اینکه می دونم خیلی سرت شلوغه اما بازم واسه ما هم وقت می ذاری.خیلی دوست دارم عمه ی خوشگلم
بابایی
16 تیر 92 11:50
سلام به خوشگلترین دختر دنیا که فقط مال خودمه . وقتی وب لاگتو نگاه میکنم بیشتر به ارزشت پی میبرم و همیشه خدارو شکر میکنم که همچنین دختر آروم و خوشگلی رو به من داده


بابایی اگه مامان بفهمه که گفتی فقط مال منی ناراخت میشه که/مرسی بابایی جوونم از اینهمه محبتت.وقتی گفتی واسه 3 روز می ری ماموریت غم تمام وجودمو گرفت به خدا گفتم:خدا جوون بابای خوبمو به تو می سپارم تو محافظش باش یه کاری بکن زودتر بیاد/وقتی صبح که چشمامو باز کردم صورت مثل ماه بابایمو دیدم فهمیدم خدا خیلی منو دوست داره چون حرفمو شنید
بابایی
16 تیر 92 12:44
دخترم. خیالت راحت ، در خاطر کسی ماندگاری که لحظه های نبودنت را هم با تمام دنیا معامله نمیکند .


بابایی چیزی نمی گم چون واسه این جمله ی زیبا جوابی نیست/عاشقتم بابایی
نساء دوست مامان اکی
16 تیر 92 13:50
وای اکی جون وبلاگ خیلی قشنگی بود.ماشالله دخترت خیلی ناز بود زنده باشه


مرسی عزیزم نمی دونی چقدر خوشحال شدم وقتی پیام شما رو دیدم امیدوارم که بازم بما سر بزنی
مونیکا
16 تیر 92 13:53
سلام اکی جوون،وبلاگو دیدم، دخترت ماشالله هزار ماشالله خیلی نازه،الهی همیشه زنده و سلامت باشه،وبلاگتم خیلی خوب بود،عکس خودتم با دخترت بذار،از طرف من هزار تا بووووووووووووس


سلام مونیکا جووون خیلی خوشحالم کردی مرسی عزیزم امیدوارم بازم پیامهای زیباتو ببینم.
فاطی
16 تیر 92 13:54
برای دیدارت زمان تعیین نمی کنم،شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند.(این پیام مخصوص النا)


فاطی جووون مرسی که به ما سر زدی و مرسی از پیام زیبات از دور روی ماهتو می بوسم
مامان النا
16 تیر 92 13:57
دوستت دارم عزیزم و از تمام شب نخوابیها لذت می برم چون وقتی بیدار می شم روی ماه گلمو می بینم
مامان ایدین
16 تیر 92 19:45



سلام مامان آیدین مرسی که به ما سرزدی
مامان امیرعلی گلی
16 تیر 92 21:50
سلام چه دختری چه عسلی خدا حفظش کنه


مرسی مامان امیر علی جوون دسته گل شما هم خیلی نازه عزیزم
مامانی آرتین
17 تیر 92 2:50
عزیزم دختر خیلی نازی دارین ماشاا...
راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره
200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
بهمون سر بزن عزیزم


مرسی عزیزم وبلاگ قشنگی داشتین و ممنون که به ما سر زدین
مامان ملینا
17 تیر 92 9:26
وای که این دخمل شیطون چقدر ناز شده .راستی خبر داری زهرا بچه اش شده ؟یه پسر به اسم بهراد .


مرسی عزیزم آره یه دوست دیگه توی نی نی سایت داره اضافه می شه
مامان ابوالفضل
17 تیر 92 14:51
وای چه دخمل بلایی
خداحفظش کنه


مرسی مامان ابوالفضل که به ما سر زدی
مامان ثمین
17 تیر 92 18:10
سلام عزیزم ممنون ازحضورگرمتون
وبلاگ قشنگی دارین
ونی نی خیلی خیلی ناز تر


مرسی مامان ثمین جوون امیدوارم بازم پیاماتونو ببینم
مامانی
17 تیر 92 19:16
ماشالا ماشالا زنده باشی ایشالا از دوستی باهات خوشحالم لینک شدید
مامانی یاسمن
17 تیر 92 19:19
ماشالا ماشالا چشم نخوره ایشالا زنده باشی ایشالا منم از دوستی با شما خوشحالم و لینک شدید
رضوان
18 تیر 92 1:02
سلام خوبی هزار تا بوس تقدیم دختر ماهت ان شالله که همیشه زنده باشه زیر سایه پدر ومادرش


سلام رضوان جوون مرسی که به وبلاک ما سر می زنی طهورا رو جای من ببوس
مامان النا
18 تیر 92 11:31
گلم دیشب رفتیم کبابی بناب نمی دونی که واسه ماست چیکار می کردی آخه جیگر مامان شما هنوز 4 ماهت نشده 2 روز دیگه مونده چطور بو و مزه هارو می فهمی؟تا زمانی که مامانی بهت از غذا می داد خوب بود وقتی می خواستم یه لقمه بخورم صدات در میومد که پس من چی؟ای مامان قربون این عسل خانمش بره
علی
18 تیر 92 19:01
سلام عکس النا خانم درست کردم حتما ادرس منو درج لینک عکس کنی اموزش گذاشتم حتما بیا ببین


مرسی علی جان حتما میام
مامان حنانه زهرا
18 تیر 92 21:25
الهی جیکر خاله شکمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بابایی
18 تیر 92 21:50
dear i love you very much .you are in my heart
مامان فهيمه
19 تیر 92 2:07
عزيزم خيلى بامزه بود،الهى هميشه شاد و سلامت باشيد


مرسی مامان فهیمه عزیز که به ما سر زدی
مهسا
21 تیر 92 0:18
ناز بشه چقدر عکس هاش قشنگه وروجک


مرسی مهسا جوون که زمان میذاری و به ما سر می زنی
مامان سایدا
22 تیر 92 14:19
الهی چه قدر ناز شدی تو این عکسا. خدا حفظت کنه فندق مامان وبابا

سلام مامانی مرسی عزیزم که به ما سر می زنید جالبه من همیشه به النا می گم فندق و حالا شما هم از همین کلمه استفاده کردین